このブログを検索

2012年9月23日日曜日

Angels of Light (光の天使たち)



<From the Catalog>


Angels of Light:
Star Anise, Fennel, Angelica, Jasmine, ArborVitae

Connects with the Angels of Light. "A wonderful high vibration  essence of the Highest Angelic Realm which connects the user to the pure energy of light and love as they are always being beamed to the Earth in hopes that this blend will reconnect the user to these angelic vibrations and brings them remembrance and knowledge of their own divine plan and purpose as well as their own high Angelic Frequencies which they carry at their soul level" DJWhal Khul.

---  Put a few drops in the palms of your hands, rub them and brush your body from top of head to your feet and touch the ground.








<Japanese>


エンジェルズ・オブ・ライト (光の天使たち)

スターアニス、フェンネル、アンジェリカ、ジャスミンスーヤ

天使の光とあなたをつなげてくれるでしょう。
「波動がとても高く、天使たちが織り成す純粋な愛と光の世界と私たちをつなげてくれる素敵な精油です。光の柱が地に届き、私たちの魂が持っている神聖なる人生の目的に気づけるように促し、そして本来私たちの内に存在する、天使たちと同様に持つ光を思い出させてくれるでしょう」 DJWhal Khul. (ミカエルザヤットのチャネリングによる)

---  数滴を自分の手のひらにとって頭から足までをこれで洗って、最後に手を地につけましょう。




<追加コメント>

とてもやさしいエネルギーで肉体と心を包んでくれます。
私にとって自分自身の魂に戻ることを助けてくれる欠かせない存在になりました。
5D Shift が目を覚まさせてくれる香りならば、女神系のオイルが成長を促してくれるための香りで、Angels of Light は眠りに帰るための場所です。

天使の世界に親近感を感じる方にはオススメです。
香りを嗅いだ瞬間に涙がでた、私にとっては驚くべき癒しのブレンド・・・ ちょっと地球に疲れた時にいいかな(笑


<関連記事>





0 件のコメント:

コメントを投稿